Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Англійська мова
|
2-А, 2-Б
|
||
Математика
|
Складання таблиці множення
числа 5
|
№697-706
|
|
Розв’язування задач
|
№707-714
|
||
Закріплення таблиці
множення числа 5
|
№715-721
|
||
Повторення і закріплення
вивченого матеріалу
|
№722-729
|
||
Складання таблиці ділення
на 5
|
№730-737
|
||
Знаходження значень
виразів. Визначення довжини сторони п’ятикутника за його периметром
|
№738-745
|
||
Обчислення значень виразів
зі змінною
|
№746-754
|
||
Властивості дії множнення
|
№755-762
|
||
Укр. мова
|
ст 72-73 впр. 187-189
|
||
ст. 73-74 впр. 190-193
|
|||
ст. 75-76 впр. 194-196
|
|||
ст. 77-78 впр. 198-200
|
|||
ст. 78-79 впр. 201-203
|
|||
Розвиток писемного та
усного мовлення Написання записки друзям про події, які сталися з тобою
|
|||
ЯДС
|
ст. 53
|
||
ст. 56-57
|
|||
ст. 58-59
|
|||
ст. 60-61
|
|||
ст. 64
|
|||
Читання
|
О. Олесь «все навколо
зеленіє»
|
ст. 113 читати
|
|
А. Костецький «Починається
весна».
К. Перелісна «Верба»
Л. Костенко «Вербові
сережки»
|
ст. 114-115 читати
|
||
В. Сухомлинський «Весняний вітер»
|
ст. 115-116 читати і переказувати
|
||
Робота з дитячою книгою
|
|||
Л. Українка «На зеленому
горбочку»
|
ст. 116-117 напам’ять
|
||
Л. Українка «Була весна»,
«Вечірня година»
|
ст. 117-118 читати
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Німецька мова
|
Взимку
|
впр.4 ст.103
|
3-А
|
Навесні
|
впр. 5 ст. 105
|
||
Влітку
|
впр. 1-3, ст. 10
|
||
Восени
|
опрацювати лексику
|
||
Математика
|
№838-847
|
||
№848-856
|
|||
№857-865
|
|||
№866-875
|
|||
№876-884
|
|||
Українська мова
|
Впр. 308
|
||
Впр. 309-311
|
|||
Впр. 312-314
|
|||
Впр. 315-317
|
|||
Впр. 325
|
|||
Літературне читання
|
Ст. 128-138
|
||
Природознавство
|
Ст. 139, ст.122-125
|
||
Я у світі
|
Ст. 124-127,
ст. 132-135
|
||
Основи здоров’я
|
Ст. 108-111
|
||
Математика
|
№894-951
|
3-Б
|
|
Повторити вирази на кілька дій
|
|||
Українська мова
|
Впр. 308-324
|
||
Природознавство
|
Ст. 139, ст. 122-123
|
||
Літературне
читання
|
Ст. 129-136
|
||
Читання художньої літератури
|
|||
Основи здоров’я
|
Ст. 96-103
|
||
Я у світі
|
Ст. 124-127, ст. 132-135
|
Предмет
|
Тема
|
Сторінки
|
Клас
|
Укр. мова
|
Дієслово (усно)
|
310-331
|
4-Б
|
Математика
|
Множення на розрядні числа (усно)
|
№806-875
|
|
Літературне читання
|
121-128
|
||
Природознавство
|
130-142
|
||
Інформатика
|
§ 29-30
|
144-148
|
4-А, 4-Б
|
Німецька мова
|
Тварини
|
96-97, впр. 1
|
|
На природі
|
100-101, впр.6
|
||
Що роблять у вільний час?
|
104-106, впр.6
|
||
Куди піти у вільний час? (усно)
|
108-110
|
||
Укр. мова
|
Впр. 306-322
|
4-А
|
|
Математика
|
№797-805, №814-866
|
||
Літературне читання
|
Ст. 119-128
|
||
Природознавство
|
Ст. 126, ст. 130-131
|
||
Основи здоров’я
|
Ст. 104-111
|
||
Я у світі
|
Ст. 108-123
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Математика
|
Множення десяткових дробів
|
§38, №1327, №1329, №1332,
№1334, №1337, №1340
|
5-Б
|
Окремі випадки множення
десяткових дробів
|
§39, №1354, №1356, №1358,
№1362, №1363
|
||
Ділення десяткового дробу
на натуральне число
|
§40, №1371, №1403, №1405,
№1406, №1413, №1421
|
||
Зарубіжна література
|
Конспект біографії Льюїса
Керрола. Зміст твору «Аліса в країні Див»
|
5-А, 5-Б
|
|
Фізичне виховання
|
Стройові вправи, вправи
для розвитку сили
|
||
Українська мова
|
§15, вивчити правила
Впр. 123 (ІІ завдання) ст. 61
|
5-Б
|
|
§16, вивчити правила,
Впр.130 ст. 63
|
|||
Скласти висловлювання «Мої
улюблені квіти» з використанням узагальню вальних слів з однорідними членами
речення
|
|||
§17, вивчити правила,
Впр.139, ст. 66
|
|||
Українська література
|
Т. шевченко, розповідь про
поета
|
5-Б
|
|
Т. Шевченко «За сонцем
хмаронька пливе» (напам’ять)
|
|||
Т. Шевченко «Садок
вишневий коло хати» (напам’ять)
|
|||
П. Тичина, коротко про
поета
|
|||
Природа
|
§33-36
|
5-А, 5-Б
|
|
Історія
|
§16-18, атлас ст. 16-18
|
||
Математика
|
§38, №1306, №1313, №1324,
№1328, №1330, №1333(1), №1341
|
5-А
|
|
§39, №1355, №1357, №1359
|
|||
§40, №1372, 1383(1,4),
№1387(1,4), №1400, №1404(1,4), №1414
|
|||
§41, №1435, №1437
|
|||
Інформатика
|
Поняття та етапи виконання
проекту
|
Конспект
|
5-А, 5-Б
|
Постановка завдання, планування
роботи над проектом
|
Конспект
|
||
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Математика
|
Ділення раціональних чисел
|
§47, №1309, №1311, №1315,
№1317, №1319
|
6-Б
|
Розв’язування рівнянь.
Основні властивості рівнянь
|
§48, №1334, №1341, №1345
|
||
Розв’язування за допомогою
рівнянь
|
§49, №1365, №1371, №1374,
№1384, №1386, №1392
|
||
Зарубіжна література
|
Конспект біографії А. де
Сент-Екзюпері. Прочитати «Маленький принц»
|
6-А, 6-Б
|
|
Фізична культура
|
Стройові вправи, вправи
для розвитку гнучкості
|
||
Англійська мова
|
Покупки
|
впр. 2 ст. 110
|
6-Б
|
Минулий час
|
впр. 4, 6 ст. 121-122
|
||
Біологія
|
§41-44
|
6-А, 6-Б
|
|
Історія
|
§40-43, атлас ст. 12-13
|
6-А, 6-Б
|
|
Математика
|
§43, №1160, №1162, №1168
(1-4), №1178(1), №1186(1,3),
№1190(1,4)
|
6-А
|
|
§44, №1201, №1203(1,3),
№1205, №1212(1,3), №1214 (1), №1216(1)
|
|||
§45, №1229, №1231, №1235
(1-3), №1237(1,3), №1239(1,3), №1241(1,2), №1243(1-3).
|
|||
№46, №1252, №1255
|
|||
Інформатика
|
Виконання проекту
|
Теми проекту:
1.
Інформаційні
процеси та системи
2.
Комп’ютерна
графіка
3.
Мережеві
технології та Інтернет
4.
Алгоритми
та програми
|
6-А, 6-Б
|
Пошук інформаційних
матеріалів
|
|||
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Алгебра
|
Функція. Область
визначення і область значення функції.
Способи задання функції
|
§19, №730, №732, №734,
№739
|
7-А
|
Графік функції, графічний
спосіб задання функції
|
§20, №753, №754, №760, №762
|
||
Геометрія
|
Прямокутні трикутники.
Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників
|
§19, №471, №473, №479,
№481, №484, №489
|
|
Нерівність трикутника
|
§20, №495, №497, №501,
№503, №504, №506
|
||
Зарубіжна література
|
Конспект біографії Едгар
По, Артур Конан Дойл. Читати «Золотий жук», «Пістрява стрічка»
|
7-А, 7-Б
|
|
Фізичне виховання
|
Виконання стрибкових
вправ, спеціальні вправи для розвитку гнучкості, швидкості
|
7-А, 7-Б
|
|
Українська мова
|
ст.214, вивчити правила
впр. 476, ст. 215
|
7-Б
|
|
§36, вивчити правила, впр. 487 ст. 220
|
|||
Ст. 221, вивчити правила,
впр. 490, ст. 222
|
|||
Ст. 224, вивчити правила, впр. 497, ст. 226
|
|||
Ст. 226-227, вивчити
правила, впр. 500 ст. 227
|
|||
Українська література
|
В. Симоненко, конспект
біографії
«Лебеді материнства»
(напам’ять)
|
7-Б
|
|
М. Павленко конспект
біографії
|
|||
Ст. 179-201 читати,
переказувати
|
|||
Біологія
|
§39-41
|
7-А, 7-Б
|
|
Хімія
|
§27 ст. 154-161
|
||
Історія України
|
§22, 23, атлас ст. 15, 16
|
||
Всесвітня історія
|
§23, 24, атлас ст. 12-14
|
||
Інформатика
|
§15, 16
|
||
Алгебра
|
§22, №834, №836, №837, №839,
№842
|
7-Б
|
|
§23, №852, №855, №866,
861
|
|||
Геометрія
|
§23, №625, №627, №629,
№635
|
||
§24, №642, №644, №645
|
|||
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Фізична культура
|
Вправи для розвитку
швидкості, силових якостей, спритності.
|
8-А, 8-Б
|
|
Німецька мова
|
Музичний стиль
|
впр. 4 ст. 155
|
8-Б
|
Улюблені стилі музики
|
впр. 6 ст 157
|
||
Сучасні німецькі співаки і
групи
|
впр. 7 ст. 161
|
||
Музика в моєму житті
|
впр. 4, 5 ст. 163
|
||
На концерті
|
впр. 5,ст. 165
|
||
Відомі фестивалі
|
впр. 5 ст. 168
|
||
Біологія
|
§26-27
|
8-А, 8-Б
|
|
§35-36
|
|||
Українська мова
|
§25, вивчити правила,
впр. 262 ст. 117
|
8-А
|
|
Звертання, вивчити правила
|
|||
Вставні слова, вивчити правила
|
|||
Українська література
|
Ніна Бічуя, конспект
біографії
|
8-А
|
|
«Шпага Славка Беркути»,
читати, переказувати
|
|||
В. Дрозд, законспектувати
біографію
|
|||
«Білий кінь Шентано»
читати, переказувати
|
|||
Хімія
|
§29 ст. 153-159
|
8-А, 8-Б
|
|
Історія України
|
§33
|
8-А
|
|
Всесвітня історія
|
§20-21
|
||
Історія України
|
§29-30, атлас ст. 12,13
|
8-Б
|
|
Всесвітня історія
|
§19-21, атлас ст. 15-18
|
||
Алгебра
|
§19, №869(а,в,s,r), №873(а,в), №879(а), №886(а,б), №898(а)
|
8-А, 8-Б
|
|
§20, №925(а,г),
№930(а,в), №935(а,б), №941(а,б), №949(а,в)
|
|||
Геометрія
|
§18, №804, №808, №825,
№828
|
||
§19, №841, №852, №859,
№844
|
|||
Інформатика
|
§9
|
||
Комп’ютерна публікація
|
Конспект
|
||
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Німецька мова
|
Моя батьківщина
|
впр. 5 ст. 162
|
9-А
|
Це - Україна
|
Виписати нову лексику
|
||
Цікаві туристичні напрямки
|
впр. 3 ст. 166
|
||
Подорож по Україні
|
впр. 6 ст. 170
|
||
Алгебра
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена
геометричної прогресії
|
§18 №769, №775, №779, №781, №784
|
|
Формула складних відсотків
|
§19, №801, №803, №804
|
||
Сума n перших членів геометричної прогресії
|
§20, №812, №814, №821, №823
|
||
Геометрія
|
Паралельне перенесення
|
§22, №978, №982, №984, №986
|
|
Перетворення подібності та його властивості. Подібність
фігур
|
§23, №1000, №1005, №1009, №1015
|
||
Зарубіжна література
|
Конспект біографії М. Гоголь та знати зміст його творів
«Ревізор» та «Шинель»
|
9-А, 9-Б
|
|
Фізична культура
|
Стрибкові вправи, вправи для пресу і м’язів спини
|
||
Зарубіжна література
|
Біографія М. де Сервантес. Читати «Премудрий гідальго
Дон Кіхот»
|
||
Українська мова
|
Скласти твір-роздум на тему: «Своє, рідне – своє
рідне», «Як відшукати свій шлях у житті»
|
9-А
|
|
Безсполучникове речення
|
|||
Українська
література
|
Т. Шевченко «Кавказ»
|
9-А
|
|
Т. Шевченко «І мертвим, і живим, і
ненародженим…»вивчити уривок
|
|||
Т. Шевченко «Катерина», читати, переказувати
|
|||
Т. Шевченко «Наймичка», читати, переказувати
|
|||
Хімія
|
§28, 29, 30, ст. 156-172
|
9-А, 9-Б
|
|
Історія України
|
§19-22
|
9-Б
|
|
Всесвітня історія
|
§22-24
|
||
Правознавство
|
§21, 22
|
9-А, 9-Б
|
|
Історія України
|
§23-26
|
||
Всесвітня історія
|
§23-24
|
||
Геометрія
|
§19, №910, №915, №920
|
9-Б
|
|
§20, №933, №938
|
|||
§21, №954, №960
|
|||
§22, №983, №977, 979
|
|||
Алгебра
|
Повторити §16,
№706, №709(1), №713
|
||
§17, №731, №733, №741(1),
№747
|
|||
Інформатика
|
§27, 29
|
9-Б
|
|
Біологія
Основи здоров"я |
Розвиток еволюційних поглядів.
Еволюція людини. Світоглядні та наукові погляди на походження та історію розвитку життя. Стан репродуктивного здоров"я молоді в Україні; Запобігання захворюванням , які передаються статевим шляхом. |
§ 39, 40,41, 42, 43
|
9-А,9-Б
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Мистецтво
|
Шедеври архітектури, скульптури, живопису Індії.
Індія - країна
|
10
|
|
Традиційні художні ремесла Індії
|
|||
Звучання і рух Всесвіту в індійській музиці і танцях
|
|||
Зарубіжна література
|
Конспект біографії О.
Вайльд. Читати «Портрет Д. Грея» і подивитися фільм
|
||
Фізична культура
|
Загальні розвиваючі вправи
в русі та на місці. Біг і різновиди бігу.
|
||
Громадянська освіта
|
Тема 1, 2, 3, 4
|
ст. 127-148
|
|
Хімія
|
§26, §27
|
||
Німецька мова
|
Сучасні засоби комунікації
|
впр. 6 ст. 116
|
10 ( ІІ група)
|
Що може робити мобільний
телефон?
|
впр.6 ст 118
|
||
Соціальні мережі
|
впр. 6ст. 120
|
||
Інтернет:за і проти
|
впр.6 ст. 122
|
||
Захист вітчизни
|
Тактична підготовка.
Послідовність обладнання і
маскування окопу для стрільби лежачи.
|
10
|
|
Вибір місця для ведення
спостереження
|
|||
Розподіл обов’язків між
військовослужбовцями
|
|||
Порядок дії у складі
боєвих груп
|
|||
Основи військової
топографії
|
|||
Українська мова
|
§63, вивчити правила,
впр. 449
|
10 (ІІ група)
|
|
§64, вивчити правила,
впр. 458
|
|||
§65, вивчити правила,
|
|||
§66, вивчити правила,
впр. 472
|
|||
§67, вивчити правила,
впр. 480
|
|||
Історія України
|
Профільний рівень: §55-58
Рівень стандарту: §28-29
атлас ст. 16
|
10
|
|
Всесвітня історія
|
§25-27, атлас ст. 12-13
|
||
Алгебра
|
§18, №18.6, №18.10, №18.14
|
10
|
|
§19, №19.6, №19.12,
№19.18
|
|||
§20, №20.10, №20.12,
№20.14, №20.16, №20.36
|
|||
Геометрія
|
Повторити §13, №13.26, №13.38
|
||
§14, №14.2, №14.8,
№14.12, №14.21(1,2), №14.24(1), №14.29
|
|||
§15, №15.2, №15.8
|
|||
Інформатика
|
Ефекти анімації обертання об’єктів
|
Конспект
|
|
Інструменти трансформації
і деформації
|
Конспект
|
||
Анімація кольору.
Градієнтні заливки, текстури.
|
Конспект
|
||
Використання візуальних
ефектів в анімації
|
Конспект
|
||
Біологія
|
Закономірності неспадкової мінливості;
Закономірності спадкової мінливості людини; Генетичний моніторинг в людських спільнотах |
§ 34,35,36
|
|
Предмет
|
Тема
|
Завдання
|
Клас
|
Мистецтво
|
Школа монументального живопису М. Бойчука. Львівська
живописна школа О. Новаківський, О. Кульчицька
|
11-Б
|
|
Доробок митців радянської доби О. Шовкуненко, Т.
Яблонська, М. Глущенко, В. Зарецький
|
11-Б
|
||
Народне мистецтво: К. Білокур, М. Приматченко, М.
Тимченко, І. Сколоздра
|
11-Б
|
||
Музичне мистецтво. Український музичний фольклор
|
11-Б
|
||
Німецька мова
|
Мій улюблений фільм
|
впр. 6 ст. 103
|
11-А, 11-Б
|
Фестиваль
|
впр.5 ст. 105
|
||
Німецькі винаходи
|
впр. 7 ст. 112
|
||
Історія автомобіля
|
впр. 7 ст. 115
|
||
Алгебра
|
Випадковий дослід і
випадкова подія. Ймовірність подій
|
§158, №15.9, №15.14,
№15.19, №15.21
|
11-А, 11-Б
|
Класичне означення
ймовірності
|
§16, №16.7, №16.11,
№16.19, №16.21, №16.23, №16.29
|
||
Елементи математичної
статистики
|
§17, №17.1, №17.3, №17.7,
№17.9, №17.13
|
||
Геометрія
|
Площі поверхонь тіл
обертання
|
§11, №11.27, №11.29,
№11.23, №11.33, №11.35, №1137, №11.39
|
|
Зарубіжна література
|
Біографія Б. Брехта.
Читати «Матінка Кураж та її діти», Г. Белль «Подорожній коли ти прийдеш у
Спа…»
|
||
Фізичне виховання
|
Загальні розвиваючі вправи в русі та на місці. Біг і різновиди бігу.
|
11-А, 11-Б
|
|
Захист вітчизни
|
Надання домедичної
допомоги в разі переломів
|
ст. 138
|
|
Надання домедичної
допомоги в разі опіків
|
ст. 147
|
||
Гіпотермія черепно-мозкова
травма
|
ст. 151
|
||
Інформатика
|
Поняття звіту. Автоматичне створення звіту
|
11-Б
|
|
Створення звіту за
допомогою конструктора звітів
|
|||
Хімія
|
§27, 28, 23
Ст. 121-126
Ст. 141-152
|
11-А, 11-Б
|
|
Історія України
|
§ 25-27
|
11-А
|
|
Всесвітня історія
|
§ 22-23
|
||
Історія України
|
§ 47-50
|
11-Б
|
|
Всесвітня історія
|
§ 24-25, атлас ст. 15
|
||
біологія
|
Атропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона.
Причини порушення якості природніх вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Основні джерела атропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. |
§43, 44, 45, 46
|
11-А
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий